بالصور ... إصدار الخمسة جنية المعدن للتداول فى مصر

بالصور ... إصدار الخمسة جنية المعدن للتداول فى مصر أصدرت الحكومه عمله جديده للتداول وهى الخمسه جنيه ولكنها معدن وليست ورق واجبرت الجميع على التداول

صورة 'Wana Maly' الرمزية
Wana Maly
عضو تحت التدريب
تاريخ الإنضمام: 11 - 09 - 2010
رقم العضوية : 86005
الدولة : El-Mansoura
العمر: 25
المشاركات: 356
قديمة 19 - 09 - 2010, 23:05
المشاركة 1
  • قوة السمعة : 62
  • الإعجاب: 54

    بالصور ... إصدار الخمسة جنية المعدن للتداول فى مصر

    أصدرت الحكومه عمله جديده للتداول
    وهى الخمسه جنيه ولكنها معدن
    وليست ورق واجبرت الجميع على التداول بها ومعاقبه من لم يرضى التعامل بها
    لانها اصبحت عمله رسميه مثلها مثل باقى الفئات المعدن





    حكومه فاضية وعلى رأى المثل الفاضى يعمل قاضى

    الصور المصغرة المرفقة
    اضغط على الصورة المصغرة لمشاهدتها بحجمها الأصلي

اسم الصورة : New5Pounds.jpg
عدد المشاهدات : 3590
حجم الصورة : 46.8 كيلوبايت
رقم هوية الصورة : 518654  
    التعديل الأخير كان بواسطة Wana Maly; 19 - 09 - 2010 الساعة 23:14 السبب: وضع الصورة بالمرفقات
    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:06
    المشاركة 2
    صورة '! Unique !' الرمزية
    ! Unique !
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 01 - 01 - 2009
    رقم العضوية : 64196
    الدولة : حيث يعيش العظماء
    المشاركات: 4,876
    12
    افتراضي
    ممنوع صور ايدين البنات فى المعهد





















    ههههههههه ملاقيف هههههه

    عامة شكلها كام سنة وهتبقى زي الشلن
    والله ما ذل ذو حق ولو أطيق العالم عليه ولا عز ذو باطل ولو طلع من جبينه القمر

    إن الملوك إذا دخلوا قرية أفسدوها و جعلوا أعزة أهلها أذلة و كذلك يفعلون


    للتواصل عبر ال Skype .

    skype : rh.net.sa

    Anass atef رواد التطوير
    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:09
    المشاركة 3
    صورة 'سفير الروح' الرمزية
    سفير الروح
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 30 - 06 - 2005
    رقم العضوية : 5609
    المشاركات: 1,894
    افتراضي
    ماتظهر الصورة ...

    محجوب الموقع اللي رفعت منه الصورة في السعودية
    منتديآت إشراقة شمۉڛ . .
    ڷڪل إبدآع رؤيــۂ خآصــۂ .*


    ڷڷتبادڷ اڷإعلآني ،

    اڷرآبط / http://www.shm00s.com/vb
    اڷبنر /
    http://www.shm00s.com/vb/a3lanat/121a11.gif

    مۉقع شمۉڛ/ www.shm00s.com
    اڷإيميڷ/
    [email protected]
    * اڷعضۉيـۂ يڛتخدمهآ 2 *
    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:09
    المشاركة 4
    صورة 'مجد الجبري' الرمزية
    مجد الجبري
    :: عضـــو::
    تاريخ الإنضمام: 09 - 09 - 2010
    رقم العضوية : 82659
    الدولة : [ عـآلـمي الـ خ ـآص.]
    العمر: 29
    المشاركات: 81
    افتراضي
    هههههههههههههه

    شي ماهو جديد على اهل مصر ...

    يلا بالتوفيق للخمسه الجنيه

    وعقبآل الاف لمآ تصير عمله حديده

    ودي
    دردشه حروف الرومانسية

    http://http:/www.rooo44.com/

    منتديات حروف الرومانسية

    http://http://www.rooo44.com/vb

    ايميلي ...~

    [email protected]
    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:11
    المشاركة 5
    صورة 'iEgYi' الرمزية
    iEgYi
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 21 - 01 - 2010
    رقم العضوية : 77329
    الدولة : ksa
    المشاركات: 1,858
    افتراضي
    مبرووووووووووووووووووووووووك

    عليناااااا
    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:21
    المشاركة 6
    صورة '~ٍALAMIRٍ~' الرمزية
    ~ٍALAMIRٍ~
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 22 - 08 - 2009
    رقم العضوية : 69335
    الدولة : مصر
    المشاركات: 2,642
    69
    افتراضي
    الواحد هيرجع للعصور القديمة من كتر الفلوس المعدنية الى بقت بتطلع دى
    ارحمنا يا الله
    شكراً ترايدنت ஜ
    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:22
    المشاركة 7
    صورة 'Emad Mosaad' الرمزية
    Emad Mosaad
    .:: عضو متألق ::.
    تاريخ الإنضمام: 31 - 10 - 2004
    رقم العضوية : 236
    المشاركات: 7,667
    11
    افتراضي
    الواحد هيرجع للعصور القديمة من كتر الفلوس المعدنية الى بقت بتطلع دى
    متخصص فى ادارة المواقع والمدونات تحسين المواقع لمحركات البحث SeO
    لمراسلتى
    [email protected]
    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:25
    المشاركة 8
    صورة 'رامبو نت' الرمزية
    رامبو نت
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 22 - 12 - 2006
    رقم العضوية : 30295
    الدولة : Good stuff
    المشاركات: 717
    افتراضي
    كنا بنحط الفلوس فى المحفظة

    دلوقتى هنحط الفلوس فى اكياس
    اللهم انى اسالك يا رب العرش العظيم ان تشفى عبدك شفاء لايغادر سقما

    وسائر عبادك المسلمين
    ..........................

    اللهم انى استودعتك بلدى .. رجالها و شبابها .. نساءها و فتياتها .. اطفالها و شيوخها
    اللهم انى استودعتك ممتلكاتها و مبانيها و منشآتها
    اللهم انى استودعتك نيلها و اراضيها و خيراتها
    اللهم انى استودعتك امنها و امانها و ارزاق اهلها
    اللهم انى استودعتك حدودها و بحورها و جنودها
    فاحفظهم بحفظك يا من لا تضيع عنده الودائع و أنت خير الحافظين

    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:26
    المشاركة 9
    صورة 'Tmz.Com.Eg' الرمزية
    Tmz.Com.Eg
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 16 - 07 - 2009
    رقم العضوية : 67433
    المشاركات: 3,634
    9
    افتراضي
    اهدار للاقتصاد مصر

    العملات المعدنية تطبع من غير مايكون في البنك المركزي قيمتها من الذهب

    شكلها غبي بصراحه


    الواحد كان بينزعج من الجنيه والنص الفضة دلوقتي بقت 5 كمان !


    الله المستعان
    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:29
    المشاركة 10
    صورة 'الشرقآوي' الرمزية
    الشرقآوي
    ||| عضو التميز |||
    تاريخ الإنضمام: 08 - 12 - 2004
    رقم العضوية : 654
    المشاركات: 57,471
    64
    افتراضي
    ولسه بكرة نشوف الـ 10 ويمكن الـ 100 كمان

    هنعمل صُرة دنانير هههه
    ––––•(• لا إله إلا الله )•––––

    •ₒ•ₒ← سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته →ₒ•ₒ•

    .•°˚˚°✽ اللهم صلِ على محمد وعلى آله وصحبه وسلم ✽°˚˚°•.

    —(•·«[ إسلاميات ]»·•)—


    راسلني ، مدونتي
    facebook: elsharqwy
    twitter: elsharqwy
    Whatsapp- Viber- LINE :002-01000042251

    قديمة 19 - 09 - 2010, 23:35
    المشاركة 11
    صورة 'just1' الرمزية
    just1
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 03 - 03 - 2010
    رقم العضوية : 79014
    الدولة : ~\ المنصوره /~
    العمر: 22
    المشاركات: 702
    افتراضي
    كل حاجه بقت معدن
    حتى معدش في خرم للربع جنيه :D
    قديمة 20 - 09 - 2010, 00:37
    المشاركة 12
    صورة 'Wana Maly' الرمزية
    Wana Maly
    عضو تحت التدريب
    تاريخ الإنضمام: 11 - 09 - 2010
    رقم العضوية : 86005
    الدولة : El-Mansoura
    العمر: 25
    المشاركات: 356
    افتراضي
    يسلموووو لمروركم أخوانى ~!
    قديمة 20 - 09 - 2010, 00:48
    المشاركة 13
    المهـ لي ..
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 14 - 01 - 2010
    رقم العضوية : 75542
    الدولة : Jeddah
    المشاركات: 1,760
    1
    افتراضي
    الحال مررره ما يخارج ..
    هنا الباوند الواحد ارميه على طول مع انه يساوي ٧ ريال لكن حمله متعب
    و احسب عليها البنس و الـ١٠ بنس و الـ٢٠ و الـ٥ و الـ٥٠ و الـ٢ باوند إلخ ..
    كلها عملة معدنية و بالشين اومنا فيها ، الله يعينكم !
    قديمة 20 - 09 - 2010, 00:50
    المشاركة 14
    صورة 'الدواغره نت' الرمزية
    الدواغره نت
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 23 - 08 - 2009
    رقم العضوية : 69799
    الدولة : منتدى البرامج الكاملة
    المشاركات: 711
    1
    افتراضي
    لو يخلوها من الحديد افضل
    حتصير
    زيادة خير لعز هههههههههههههههه
    قديمة 20 - 09 - 2010, 00:53
    المشاركة 15
    Dr.7modi
    :: عضو نشيط ::
    تاريخ الإنضمام: 25 - 04 - 2008
    رقم العضوية : 57588
    الدولة : Saudi Arabia
    المشاركات: 3,549
    2
    افتراضي
    لو يخلوها من الحديد افضل
    حتصير
    زيادة خير لعز هههههههههههههههه
    ههههههههههههههههه
    على كذا بأشتريه كل الي بالسوق
    تحذير :
    العضوية يستخدمها أكثر من شخص
    اضافة رد
    العلامات المرجعية

    صخرة الواقع (بقلم هلا دارت الايام ) فيديو فتاة عمرها سنتين تجيب على اسئلة في الاسلام

    أدوات الموضوع ابحث في الموضوع
    ابحث في الموضوع:

    البحث المتقدم
    طرق العرض



    الساعة معتمدة بتوقيت جرينتش +3 . الساعة الآن : 01:58.
    المعهد غير مسؤول عن أي اتفاق تجاري أو تعاوني بين الأعضاء
    فعلى كل شخص تحمل مسئولية نفسه إتجاه مايقوم به من بيع وشراء وإتفاق وأعطاء معلومات موقعه
    التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي معهد ترايدنت ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

    جميع الحقوق محفوظة Traidnt 2018
    • 00966138651070
    • 00966138648289
    • 2051033691
    Powered by vBulletin® Version 3.8.7 .Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
    SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.